شرح وظایف معاونت اجرایی مرکز :
- همكاري و تعامل با رئیس مرکز و معاون فنی و عملیات، روسای ادارات مرکز در فراهم سازي زمينه لازم جهت تحقق بخشيدن به اهداف مصوب سازمان با بهره گيري از امكانات و ظرفيت هاي موجود مرکز
- انجام مطالعات و تحلیلهای علمی مستمر در خصوص ساختارهای سازمانی کارآمد و پویا و استقرار نظامها و سبکهای نوین مدیریت برای انجام کارآمد مأموریتها و وظایف اصلی
- بررسی و پیشنهاد اصلاحات ساختاری، تشکیلاتی و شرح وظایف واحد ها ، تهیه و تدوین شرح وظایف واحدها و پستهای سازمانی، تهیه و تدوین نمودار سازمانی مرکز با هماهنگی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری دانشگاه
- نظارت بر بهکارگیری منابع انسانی شاغل در واحدهای ستادی و عملیاتی مرکز
- تهیه و تدوین سیاستها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاستها و برنامه های مصوب سازمان اورژانس کشور و دانشگاه
- نظارت دقیق و صحیح بر حسن اجراء امور جاری واحدهای اجرایی مرکز اعم از اداری، مالی و کارپردازی، نیروی انسانی، پشتیبانی و تدارک، تجهیزات پزشکی، ارتباطات رادیوئی، تجهیزات اداری و رفاهی، امور رفاهی و تربیت بدنی کارکنان،امور قرارداد ها مناقصات، انبار و سوله بحران، امور فنی و پشتیبانی آمبولانس ها، دبیرخانه مرکز
- نظارت دقیق و صحیح بر تهیه بودجه تفصیلی سالانه و پیش بینی و پیشنهاد منابع مورد نیاز و تنظیم بودجه عملیاتی بر اساس برنامههای مركز، منابع اعتباری وصول شده اعم از جاری ، عمرانی و اختصاصی، توزیع شده و پایش نحوه هزینه کرد اعتبارات مرکز
- تدوین برنامه اجرایی برای تعیین و احصای تصدی ها و بررسی و تعیین روشهای واگذاری تصدی ها به کارکنان مرکز
- بررسی نیازها و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی، ساختمانی، تاسیساتی و پیش بینی تمهیدات لازم جهت تامین ، نگه داشت ، نوسازی و توسعه پایگاه ها و واحد های تابعه مرکز
- بررسی طرح های عمرانی و پیشنهادات واحدهای دانشگاه برای توسعه و عمران و تهیه طرح و نقشه و كارشناسی و اعلام نظر به مقامات ذیصلاح جهت اخذ تصمیم
- مشارکت فعال در امر نظارت، پایش و بازدید از واحد های تابعه مرکز
- ارائه راهکار به منظور کاهش هزینه ها و افزایش در آمدها با رعایت مصالح اداری و صرف و صلاح دانشگاه
- اجرای سایر دستورات مرتبط طبق دستور مقام مافوق