رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از رضایت 87 درصدی گیرندگان خدمت از اورژانس 115 دانشگاه خبر داد.
به گزارش وب دا، دکتر علی یزدانی با بیان اینکه طرح بررسی رضایت سنجی از خدمات اورژانس 115 از سال 1397 در کشور آغاز شده است اظهار کرد: این طرح به صورت پیامکی و تلفنی اجرا می شود و درسال گذشته بیش از 430 هزار پیامک برای گیرندگان خدمت از حوزه فوریتهای پزشکی ارسال شده است.
وی گفت : بر اساس بررسی های انجام شده از نتایج پیامک های دریافتی، 88 درصد از گیرندگان خدمت از نحوه خدمات رسانی درماموریت ها توسط پایگاهها و 86 درصد از پاسخگویی کارشناسان تلفن اورژانس 115 رضایت داشتند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه اظهار کرد: در این طرح برای همه افرادی که با شماره موبایل با اورژانس 115 تماس میگیرند ، پیامک رضایت سنجی ارسال و خدمت گیرندگان رضایت خود را در خصوص عملکرد همکاران ما فقط با ارسال عدد 1(رضایت از خدمت) عدد 2(عدم رضایت از خدمت ) به همین شماره اعلام می کنند و در موارد تماس از تلفن ثابت نیز رضایت سنجی به صورت رندوم با تماس مستقیم کارشناسان واحد بهبود کیفیت مرکز انجام می گردد



