مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی سامانه کشوری ١٩۰ شد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برتر در  بررسی و پاسخگویی به موقع و سریع  انتقادات و پیشنهادات ارسالی سامانه ١٩۰ در میان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور  شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد:یکی از مهمترین موضوعات در حوزه فوریتهای پزشکی توجه ویژه به رضایت گیرندگان خدمت است و استفاده از ظرفیت  سازنده  نظرات و پیشنهادات  مردمی و همکاران  در توسعه کمی و کیفی  خدمات فوریتهای پزشکی  نقشی موثر ایفا می کند.

دکتر علی یزدانی خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر نیز سعی گردید است تا با بررسی دقیق  انتقادات و پیشنهادات دریافتی از طریق سامانه ١٩۰ وزارت بهداشت و درمان و یا سامانه پیامکی که بعد از تماس با اورژانس ارسال می شود، مشکلات ،انتقادات و پیشنهادات استخراج و تلاش می شود که موضوعات در روند ماموریت ها اصلاح و رفع شود.

وی تصریح کرد:یکی از مهمترین سامانه های ارتباطات مردمی در حال حاضر سامانه ١٩۰ است که خدمت گیرندگان  از طریق این سامانه انتقادات و پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر های خود را در ارتباط با حوزه درمان و بهداشت و غذا و دارو و ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی اعلام می کنند و در سال گذشته بیش از ۵۰ تقدیر و تشکر نیز از خدمات فوریتهای پزشکی از سامانه ١٩۰دریافت و مورد بررسی قرار گرفت .

139.jpg - 30.62 kB